با صدور اطلاعیه‌ای
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه از مردم خواست در برنامه ویژه این روز شرکت کنند.
کد خبر: ۵۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در این اطلاعیه آمده است: حماسه عاشورایی و بی‌بدیل یوم‌الله نهم دی سال 1388 تجلّی عینی قدرت یداللّهی و زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و صحنه شورآفرین وحدت و یکپارچگی آحاد امّت ولایی ایران اسلامی در دفاع جانانه از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با قافله‌سالار صبر و بصیرت امام‌المسلمین و ولی فقیه مقتدر، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بود.

خلق حماسه نهم دی 1388 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» است. و بزرگداشت آن هرگز به مفهوم بازآفرینی میدانی نبوده و اساساً تکرار شدنی نیست بلکه هدف اصلی، استفاده بهینه از فرصت برای بصیرت‌افزایی و تبیین آثار و برکات وصف‌ناپذیر بصیرت و ولایتمداری و آمادگی برای مقابله با فتنه‌های مشابه احتمالی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در هشتمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان درخواست می کند؛ تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در مراسم وبرنامه های پیش بینی شده در سطح استان، ابعاد مختلف و تازه این حماسه را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی، هنری، فضاهای مجازی و سایبری، رسانه‌های جمعی، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان، جلوگیری کنیم.

در این اطلاعیه مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی در قزوین روز شنبه 9 دی ماه از ساعت 9:30 صبح در خیابان شهدا مقابل مسجد شیخ‌الاسلام اعلام شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از عموم مردم درخواست کرده است در این مراسم شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار