ربانی تاکید کرد:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : سوخت فقط به تراکتور های کشاورزی دارای پلاک تحویل داد ه خواهد شد .
کد خبر: ۵۴۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 25 December 2017

به گزارش تابناک قزوین مسعود ربانی در جلسه سوخت و پلاک گذاری تراکتورها که با حضور مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه و دستگاههای مربوطه برگزار شد با بیان این مطلب افزود : اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی و تراکتور های استان از اول اسفند ماه سالجاری اجرا می شود که بر طبق مصوبات جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شده ؛ کلیه مالکین و صاحبان ادوات و ماشینهای کشاورزی بدون پلاک حداکثر تا اول اسفند ماه سالجاری نسبت به انجام پلاک گذاری اقدام کنند و از اول اسفند ماه سالجاری هیچگونه سوخت مایع به ماشینهای کشاورزی فاقد پلاک ارائه نخواهد شد.
وی اظهار کرد : در استان قزوین بیش از 8 هزارو 272 دستگاه ماشین آلات کشاورزی مشمول شماره گذاری هستند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : از این میزان ؛ 8 هزار و 142 دستگاه تراکتور و 130 دستگاه کمباین می باشد.
وی از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی استان قزوین خواست : در اسرع وقت با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستانهای مربوطه ، نسبت به تشکیل پرونده و شماره گذاری تراکتورها و کمباین خود اقدام کنند.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت : از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون 749 دستگاه تراکتور با سن زیر 13 سال در استان پلاک گذاری شده است .
شهرام رحمانی افزود : در استان قزوین 8 هزار و 142 دستگاه تراکتور وجود دارد که از این میزان 3 هزار و 76 دستگاه تراکتور زیر 13 سال ، یک هزار و 974 تراکتور با عمر 13 تا 25 سال و 2 هزار و 462 دستگاه تراکتور 25 سال به بالا می باشد .
وی اظهار داشت : همچنین برای 1600 دستگاه تراکتور نیز بمنظور طرح پلاک گذاری پرونده تشکیل شده است.
به گفته ی این مسئول ؛ 130 دستگاه کمباین غلات و برنج در سطح مزارع کشاورزی و باغات استان وجود دارد که باید پلاک گذاری شود .
رحمانی ؛ یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را ؛ عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی دانست .
وی تاکید کرد : با توجه به هماهنگی انجام شده همه ماشین آلات کشاورزی باید حداکثر تا اسفند ماه سال جاری پلاک گذاری شوند در غیر اینصورت سوخت به آنها تعلق نخواهد گرفت.
رحمانی یاد آور شد : در راستای اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی ؛ هماهنگی لازم با پلیس راهور استان برای پلاک گذاری این ادوات در سطح شهرستانهای استان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار