عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی کفاف بیماران قزوینی را نمی‌دهد به همین دلیل ضروری است مسؤولان استان قزوین به فکر یک بیمارستان جدید باشند.
کد خبر: ۵۴۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 18 December 2017
احد چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با بیان اینکه بیشتر مردم با تأمین اجتماعی استان قزوین سر و کار دارند، اظهار داشت: به همین دلیل اعضای شورای اسلامی شهر قزوین باید بیشتر با وظایف این سازمان آشنا شوند تا بتوانند پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

وی به طرح بیمه سلامت دولت اشاره کرد و گفت: این بیمه در کمک کردن به قشر ضعیف مفید بوده و کمک حال رفع مشکلات درمانی آن‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اکنون هزینه بخش عمده طرح سلامت دولت از تأمین اجتماعی برداشته شده و این موجب نگرانی بیمه‌شدگان و صندوق بازنشستگان شده و کارگران هم به آن اعتراض داشتند.

چگینی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از بیمارستان‌های خصوصی از پذیرش دفترچه‌های بیمه خودداری می‌کنند به همین دلیل اداره‌کل تأمین اجتماعی استان قزوین باید راهکاری برای رفع آن اتخاذ کند.

این عضو شورا با بیان اینکه استان قزوین 250 تا 260 تختخواب در بیمارستان تأمین اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: این بیمارستان که در زمان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی افتتاح شد، اکنون جوابگوی نیازهای مردم نیست و باید یکی دیگر همانند آن در استان به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: بیمارستان تأمین اجتماعی کفاف بیماران قزوینی را نمی‌دهد به همین دلیل ضروری است مسؤولان استان قزوین به فکر یک بیمارستان جدید باشند.

چگینی با اشاره به روز حمل و نقل و تبریک این روز به همه‌ رانندگان عنوان کرد: جریان اقتصادی هر جامعه‌ای به جابه‌جایی مسافران و کالا بستگی دارد به همین دلیل باید توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در اولویت کاری مسؤولان مربوطه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار