شهردار قزوين تأکید کرد
شهردار قزوین گفت: بايد از تجربيات ملی و بين‌المللی در توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری استفاده کنیم تا به عنوان شهری پیشرو در راستای ارائه این خدمات باشیم.
کد خبر: ۵۴۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 18 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی صفری صبح امروز در کارگروه تخصصی مدیریت دوچرخه‌سواری در قزوین که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، گروه NBP از کشور هلند و دیگر مسؤولان برگزار شد، با بیان اینکه باید توسعه پاک‌محور را در دستور کار برنامه‌های شهرداری قرار دهیم ، اظهار داشت: در این زمینه باید در راستای استفاده از حمل و نقل پاک و فرهنگ‌سازی آن در جامعه گام برداشته و تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: باید از تجربیات ملی و بین‌المللی در توسعه دوچرخه‌سواری استفاده کنیم تا به عنوان شهری پیشرو در راستای ارائه این خدمات باشیم.

شهردار قزوین با بیان اینکه استفاده از هوای پاک حق مسلم هر شهروندی است، اضافه کرد: امیدواریم با توسعه دوچرخه‌سواری در استان قزوین بتوانیم گامی مؤثر در این زمینه برداریم چراکه توسعه دوچرخه‌سواری موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

صفری با اشاره به فضای شهر قزوین برای استفاده از دوچرخه تصریح کرد: باتوجه به موقعیت کالبدی این شهر، بهتر می‌توان از دوچرخه استفاده کرد که در این زمینه باید دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های درست را انجام داده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار