سرپرست فرمانداری آبیک:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: در برابر جنگ فرهنگی دشمن امروز باید مسلح‌تر بوده تا بتوان با آن مبارزه کرد.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 18 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان آبیک که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز نوع جنگ‌‍‌ها، حمله‌ها و مسائل فرهنگی روز به روز در حال تغییر است.

وی افزود: در جنگ‌های واقعی که امروز رخ می‌دهد، باید سلاح و تکنولوژی مدرن داشته باشیم که در جنگ فرهنگی هم  باید مسلح‌تر در مقابل دشمن  ایستادگی و مبارزه کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری اگر در زمینه مسائل فرهنگی جهادگونه وارد نشویم، شکست می‌خوریم.

حسینی اضافه کرد: امروز در جامعه به قدری آسیب‌ها فراوان شده است که هر جا دست می‌گذاریم، آسیب وجود دارد.

وی با بیان اینکه با اجرای برنامه‌های سطحی نمی‌توان در عرصه فرهنگی کاری از پیش برد، خاطرنشان کرد: اگر در زمینه امور فرهنگی برای جوانان حرفی برای گفتن نداشته باشیم، دشمن تأثیر خود را بر روی آن‌ها می‌گذرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: خطر بزرگ تهاجم فرهنگی بیخ گوش جوانان قرار دارد و آنان را تهدید می‌کند که لازم است با اجرای برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذار و مطلوب، نقش بسزایی در مصونیت آنان از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اذعان کرد: طبق آمارها، جوانان به دین اسلام و شیعه علاقمند بوده و به کشور عِرق ملی دارند که لازم است با ایجاد جذابیت پاسخگوی مطالبات جوانان در حضور دین باشیم.

حسینی مطرح کرد: مسؤولان و روحانیان باید ارتباط خود را با جوانان بیشتر کرده تا آنان احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و بتوانند جذب دین و نظام شوند.

وی ادامه داد: در کارگاه آموزشی مذاهب و فِرَق که روز پنج‌شنبه در شهر آبیک برگزار می‌شود یکی از شخصیت‌های برجسته دینی حضور می‌یابد.

این مسؤول اضافه کرد: افرادی که برای شرکت در کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند، باید از افرادی باشند که بتوانند مطالب فرا گرفته را به عنوان سفیر به دیگران منتقل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار