مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قزوین گفت: با راه اندازی ستادبازی های پارا آسیایی زمینه شناسایی و حضور ورزشکاران بیشتری را در مسابقات آسیایی معلولان فراهم می کنیم.
کد خبر: ۵۴۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 18 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عباس علایی مقدم در دیدار معلولان کانون توانا با استاندار قزوین که در محل کانون برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین معلولان در حوزه ورزش هم توانمندی بالایی دارند که باید بستر شکوفایی آنها را مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: با این همه ظرفیت در ورزش قهرمانی معلولان متاسفانه فقط ۴ نفر در مسابقات پاراآسیایی شرکت کرده اند که این ظرفیت با کمک حامی مالی می تواند تا ۲۰ نفر افزایش یابد و شانس مدال آوری را بیشتر کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه کانون معلولان توانا همانگونه که در عرصه های مختلف توانسته موفقیتهای ارزشمندی کسب کند در عرصه ورزش هم حرف زیادی برای گفتن دارد و می تواند ورزشکاران زیادی را تحت پوشش قرار داده و بستر حضور آنها را در مسابقات پارا آسیایی مهیا کند.

وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت های ورزشی معلولان در استان قزوین ستاد بازی های پارا آسیایی را راه اندازی کرده ایم تا ساماندهی ورزشکاران بسرعت صورت گیرد و با حضور آقای موسوی رئیس هیئت مدیره کانون امیدواریم استعدادهای ورزشی معلولان را شناسایی کرده و مورد حمایت قرار دهیم.

در این دیدار از محمدرضا رجبی قهرمان سومین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۷ امارات تجلیل شد.

در این دیدار استاندار قزوین و مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار