مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: چهارمین دوره کارگاه آموزش پسماند در راستای آموزش واجرای ضوابط و مقررات در واحد های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 18 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان قزوین، سیاوش شمسی‌پور اظهار داشت: کارگاه آموزش پسماند در راستای آموزش و اجرای دقیق ضوابط و مقررات در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بویین‌زهرا با حضور مدیران واحدهای صنعتی شرکت‌ها در محل سالن اندیشه آموزش پرورش برگزار شد.

وی گفت: آموزش در زمینه مدیریت پسماند برای تک تک تولیدکنندگان واحدهای صنعتی جهت توجه هرچه بیشتر به این موضوع لازم و ضروری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: به منظور تأکید بر بحث فرهنگ سازی و لزوم ضرورت آموزش، انجام و برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمام تولیدکنندگان این گروه در تمام نقاط استان در جریان است.

شمسی‌پور تصریح کرد: تعداد 27 نفر از نمایندگان و مدیران واحدها حضور داشته و با اصول و روش‌های علمی شناسایی پسماندها، تفکیک پسماندها، بیماری‌زا بودن پسماندها و همچنین اصول بازیافت و دفع این پسماندها آشنا شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار