مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین:
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: نزدیک به 790 هزار نفر زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که این آمار بیانگر پوشش ۶۲ درصدی از آمار جمعیتی استان است.
کد خبر: ۵۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 17 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس نصیری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه کار در شهرداری اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار داشت: شورا هم مهم‌تر از این نهاد است زیرا کار سیاستگذاری و راهبردی دارد تا تمام فعالیت‌ها براساس آن انجام شود.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین باید بدانند وظایف تأمین اجتماعی چیست و چه خدماتی به مردم ارائه می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه 231 هزار بیمه شده اصلی در استان قزوین است، بیان کرد: این سازمان 66 هزار خانوار حقوق‌بگیر بازنشسته و از کار افتاده دارد.

نصیری با بیان اینکه هفت هزار و 900 نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، عنوان کرد: نزدیک به 790 هزار نفر زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که این آمار بیانگر پوشش 62 درصدی از آمار جمعیتی استان قزوین است.

این مسؤول عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین به غیر از درمان 102 میلیارد تومان ماهانه نیاز به اعتبار دارد تا حقوق پرداخت کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه در بهترین حالت درآمد سازمان تأمین اجتماعی 88 میلیارد تومان درآمد است، یادآور شد: حقوق ها به صورت متمرکز و آنلاین پرداخت می‌شود.

نصیری با بیان اینکه 16 هزار کارگاه سطح استان قزوین است که از آن‌ها حق بیمه دریافت می‌شود، یادآور شد: 157 هزار نفر در این کارگاه‌ها زیر پوشش بیمه هستند.

وی خاطرنشان کرد: چهار هزار و 100 کارگاه حقوقی و تابع قانون‌ حسابرسی بوده که شهرداری‌ها از جمله آن‌ها است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: این اداره‌کل همکاری خوبی با شهرداری دارد و اگر هم مشکلی به وجود آید، در راستای رفع آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

نصیری ادامه داد: اعلام آمادگی می‌کنیم که در خدمت مردم هستیم و همه باید کمک کنند‌ تا به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: در سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین بازنشستگی مبنای سن 60 سال است، گفت: اگر کارفرما به اجبار بخواهد کارگر را بازنشسته کند، اما قانون‌ اجازه داده کارگر تا سن 60 سالگی کار کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: افرادی که 20 سال فعالیت داشته باشند اگر سن آن‌ها به 60 سالگی برسد، قانون‌ به آن‌ها این امکان را داده که بازنشسته شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار