هنگام ارتکاب جرم صورت گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری 2 كلاهبردار حرفه‌ای هنگام ارتکاب جرم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 17 December 2017
سهراب خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به کلاهبرداری از مغازه‌ها در صنوف‌های مختلف در سطح شهرستان البرز کرده و پس از خرید به بهانه‌های مختلف بدون پرداخت هیچ‌گونه وجه نقدی از مغازه خارج و از غفلت مغازه‌دار استفاده و از محل متواری شده‌اند، موضوع با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز با اتخاذ تدابیر لازم و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و افزایش گشت‌های مضاعف دو نفر سارق را در شهر البرز هنگام کلاهبرداری از یک مغازه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز اضافه کرد: متهمان دارای سوابق کیفری پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیسی، به 20 فقره کلاهبرداری از اصناف در سطح این شهرستان به ارزش 210 میلیون ریال اعتراف کردند.

خسروی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار