رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 10 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 17 December 2017
بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و مبارزه بی‌امان با این معضل  اجتماعی، نسبت به انجام طرح‌های مختلف در محورهای مواصلاتی در سطح استان اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران مبارزه با مواد مخدر با انجام ایست و بازرسی در عوارضی قزوین- زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو405 با چهار سرنشین مشکوک وخودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار 9 کیلو گرم مواد مخدر تریاک از داخل صندوق عقب سواری که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: پس از کشف مواد مخدر بلافاصله راننده و سه سرنشین خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل و خودرو هم توقیف شد.

خدایی اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر در عوارضی قزوین – زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مسافر بری با یک سرنشین مشکوک وخودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو از داخل کوله پشتی مسافر خودروی سمند مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و این قاچاقچی مسافرنما دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار