استاندار قزوین مطرح کرد
استاندار قزوین با اشاره به نقش فضای مجازی در جامعه گفت: با توجه به تکنولوژی روز دنیا و شبکه‌های مجازی می‌توان از این شبکه‌ها در راستای ترویج و تبلیغ دین گام‌های ارزنده‌ای برداشت.
کد خبر: ۵۳۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 17 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در سومین اجلاس استانی نماز که با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سیدقریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه نماز یکی از مهم‌ترین ابزاری است که انسان را به خداوند متعال نزدیک می‌کند، اظهار داشت نماز انسان را به پروردگار نزدیک کرده و بهترین حلقه واسطی بین انسان و خداوند است.

وی با اشاره به ترویج و تبیین فرهنگ اقامه نماز در جامعه ادامه داد: روحانیون می‌توانند با تبلیغ و اطلاع‌رسانی درست فرهنگ اقامه نماز را در جامعه پررنگ کرده و برنامه‌های فرهنگی مناسبی در مساجد اجرا کنند.

استاندار قزوین همچنین به نقش فضای مجازی در جامعه اشاره و تصریح کرد: با توجه به تکنولوژی روز دنیا و شبکه‌های مجازی می‌توان از این شبکه‌ها در راستای ترویج و تبلیغ دین گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

زاهدی مطرح کرد: مسؤولان استانی باید در راستای تبلیغ نماز همکاری خوبی با ستاد اقامه نماز استان داشته باشند که در این زمینه می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل آموزش و پرورش، رسانه‌ها و ستاد اقامه نماز بیشترین نقش را در ترویج و تببین فرهنگ اقامه نماز در جامعه به ویژه مدارس و ادارات ایفا کنند.

این مسؤول اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و اهالی رسانه باید با طراحی و خلق ایده‌های مناسب جوانان را به سمت نماز سوق داده و روش مناسبی را برای این مهم در دستور کار قرار دهند.

استاندار قزوین عنوان کرد: تبلیغ بهترین گزینه برای اشاعه فرهنگ نماز در جامعه است که در این زمینه اصحاب رسانه و دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار