از سوی کانون پردیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای شهریور ماه تا کنون 139 نفر از مدیران ستادی و شهرستانی هفت استان کشور توسط کانون پردیس سازمان جهاد کشاورزی این استان ارزیابی شدند.
کد خبر: ۵۳۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 17 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، کوروش کشاورزمحمدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: در فاز نخست این طرح  139 نفر از مدیران میانی ستادی و شهرستانی هفت استان قزوین، البرز، گیلان، اردبیل، همدان، مرکزی و زنجان در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: این طرح براساس بند چهار سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص دانش‌گرایی و شایسته‌سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب، ارتقا مدیران و همچنین تصویب نامه شورای عالی اداری ابلاغی ریاست جمهوری در خصوص برنامه آموزش و تربیت مدیران و اجرای نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای اجرا شده است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در اجرای مواد 54 و 57 قانون مدیریت خدمات کشوری که وزرات متبوع از تاریخ ابلاغ دستوالعمل برای اجرای مصوبه با هدف ارائه گواهینامه شایستگی‌های عمومی برای احراز سمت‌های مدیریتی که بعدها آغاز آن به ابتدای سال97 موکول شد، برنامه‌ریزی شده است.

کشاورزمحمدیان هدف از اجرای این طرح را اصلاح هرم مدیریتی و شناسایی استعدادها و پرورش آنان به عنوان مدیران آینده (جانشین‌پروری) با رویکرد شایسته گزینی دانست.

این مسؤول اضافه کرد: این طرح در قالب دو پروژه ملی، شناسایی و پرورش منابع انسانی واجد شرایط احراز تصدی پست‌های مدیریتی(مدیران آتی) و توانمندسازی و توسعه عملکرد مدیران کنونی برنامه‌ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: برای اجرایی کردن این طرح، با انتخاب ارزیابان داخلی از متخصصان بدنه وزرات جهاد کشاورزی و آموزش آن‌ها بر اساس مدل شایستگی‌های عمومی وزارت متبوع، این طرح وارد مرحله اجرایی و در سال گذشته کانون ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد.

کشاورزمحمدیان عنوان کرد: با توجه به وسعت کار وزارت متبوع و تعداد افراد ارزیابی شونده، آیین‌نامه تشکیل پردیس‌های استانی کانون تهیه و ابلاغ شد که به همین منظور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به عنوان دومین پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران استانی آغاز به کار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این کانون در حال برنامه‌ریزی برای اجرای ارزیابی تمام کارشناسان، کارشناسان مسؤول، مدیران پایه سازمان جهاد کشاورزی و واحدهای تابعه و وابسته وزارت جهاد کشاورزی در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار