نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق تأکید کرد و گفت: صرف هزینه‌های مادی و معنوی در حوزه هنری بازخورد مطلوبی دارد و این مهم حمایت ویژه مسؤولان را می‌طلبد.
کد خبر: ۵۳۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 17 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و کارشناسان حوزه هنری استان قزوین بر ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق تأکید کرد و اظهار داشت: مدیریت خلاق و بهره‌مندی از کارشناسان مجرب مهم‌ترین ویژگی حوزه هنری قزوین بوده که خوشبختانه آثار و تولیدات این مرکز از سطح کیفی بالا و استاندار خوبی برخوردار است و باید تداوم داشته و حمایت شود.

وی افزود: این مرکز با تولیدات خود به ویژه در حوزه نمایش، هنرهای تجسمی و پژوهش برای بالا بردن ذائقه فرهنگی استان گام‌های مؤثری برداشته و در این راستا به نظر می‌رسد، صرف هزینه‌های مادی و معنوی در حوزه هنری بازخورد مطلوبی دارد و این مهم حمایت ویژه مسؤولان را می‌طلبد.

* مسؤولان در احداث پردیس سینمایی مساعدت کنند

در این دیدار رئیس حوزه هنری استان قزوین هم حوزه هنری را نهادی کاملاً فرهنگی، هنری و برآمده از آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تربیت هنرمند متعهد و تولید آثار فاخر جزو اهداف ثابت آن به شمار می‌رود.

علی هوشمند گفت: کمبود فضای مطلوب و استاندار، بزرگ‌ترین مانع حوزه هنری استان در ارائه خدمات است و اگر مسؤولان مساعدت کنند و پردیس سینمایی احداث شود، می‌توانیم با گسترش آموزش‌های هنری گام‌های اساسی در جهت توسعه استان برداریم.

گفتنی است در این دیدار نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحدهای تخصصی ضمن گفت‌وگو با کارشناسان از نزدیک در روند اجرای برنامه‌ها قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار