توسط یگان حفاظت محیط زیست صورت گرفت
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طی عملیات‌های متعدد 8 فرد متخلف با 8 سلاح شکاری در نقاط مختلف استان توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۳۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 17 December 2017
سیاوش شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: عملیات‌های ضربتی در نقاط مختلف استان قزوین توسط مأموران یگان حفاظت استان انجام شد که طی این عملیات هشت فرد متخلف به جرم شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

وی گفت: مأموران یگان حفاظت اداره‌کل در اراضی یالیان یک فرد متخلف با یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی قاچاق به همراه دو تیر فشنگ و در ارتفاعات روستای اردبیلک یک فرد متخلف دیگر با سلاح ساچمه‌زنی غیر به همراه 25 فشنگ به جرم شروع به شکار دستگیر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: یک فرد متخلف به همراه سلاح ساچمه‌زنی تک‌لول در مناطق الموت غربی به جرم شروع به شکار توسط ماموران پاسگاه سرمحیط‌بانی الموت غربی دستگیر شد.

شمسی‌پور مطرح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان هم دو فرد متخلف قبل از انجام شکار دستگیر و از آن‌ها یک قبضه سلاح شکاری گلوله زن و یک قبضه سلاح ساچمه زن کشف و ضبط شد.

این مسؤول عنوان کرد: دو فرد متخلف به جرم شکار پرنده فاخته توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک دستگیر و از آن‌ها لاشه هفت قطعه فاخته و دو قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اضافه کرد: در حوزه شهرستان البرز یک متخلف با یک قبضه سلاح شکاری تک‌لول هم دستگیر شد.

شمسی‌پور ادامه داد: پرونده متخلفان جهت رسیدگی  به مراجع قضائی ارجاع شد و از مردم و دوستداران طبیعت می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با سامانه 1540 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار