رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اجرای طرح BRT تا بررسی دقیق ابعاد مختلف این طرح در قزوین متوقف شد.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 17 December 2017
حکمت‌اله داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار کرد: اجرای طرح BRT در شهر قزوین شفاف نبوده و ابهامات متعددی دارد به همین دلیل این طرح متوقف شد.
وی ابراز کرد: طرح BRT از خیابان نوروزیان تا سبزه میدان متوقف شده تا مسوولان مربوطه توضیحات لازم را در اجرای موفق این طرح ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: اگر طرح BRT با این وضعیت راه‌اندازی شود به طور یقین این طرح ناقص اجرا شده و با مشکلات مختلفی مواجه می‌شویم.
این مسوول اضافه کرد: بعد از ارائه بررسی‌های مسؤولان مربوطه در راه‌اندازی طرح BRT  و رفع نواقص موجود اگر این طرح قابلیت داشت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پارک‌های محلی و جیبی در دستور کار شورا طی سال ۹۷ است، بیان کرد: این پارک‌ها می‌تواند محیط آرام و امنی برای شهروندان قزوینی باشد تا آنها اوقات فراغت خود را بگذرانند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه برخی از خیابان‌های شهر قزوین امکان ساخت پل هوایی نیست، بیان کرد: در این مسیرها باید گذرگاه‌های عابر پیاده به شکل زیرگذر اجرا شود.
داوودی بیان کرد: باید زیرگذرها به ویژه در خیابان‌های تندرو مانند دانشگاه بین‌الملل و بلوار باهنر که سرعت ماشین‌ها زیاد بوده و موجب مجروحیت و فوت بی‌شماری از شهروندان قزوینی می‌شود ایجاد شود.

این عضو شورا به بودجه 97 شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: در این بودجه به توزیع عادلانه امکانات شهری، توجه به مناطق محروم و پیشرفت و توسعه شهری بر محور گردشگری توجه ویژه شده است.

وی ابراز کرد: در تدوین بودجه همه باید کمک کنند تا بتوانیم در سال آینده برطرف‌کننده بیشتر مشکلات شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قزوینی باشیم.

رئیس شورای شهر قزوین به عملکرد سازمان طراحی شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مختلفی که در سطح شهر قزوین انجام شده طرح‌های آن توسط این سازمان طراحی می‌شود که تاکنون در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه عملکرد سازمان طراحی شهرداری قزوین در موضوع‌های مختلف شهری مطلوب بوده است، اظهار کرد: فقط این سازمان باید در بخشی از زمینه‌ها مانند حمل و نقل و ترافیک هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا کارهای موازی در سطح این شهر صورت نگیرد.

گفتنی است پیش از این خبرگزاری نسبت به لزوم بازبینی راه‌اندازی اتوبوس تندرو در قزوین مطالب و گزارش‌هایی را منتشر کرده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار