در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ
نایب رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری مسابقات بین‌المللی نیوفول کنتاکت کیک‌بوکسینگ جام خلیج فارس خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها بانوان رزمی‌کار استان دو مدال نقره و دو برنز کسب کردند.
کد خبر: ۵۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهرک صنوبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی نیوفول کنتاکت کیک‌بوکسینگ جام خلیج فارس اظهار داشت: بانوان کیک‌بوکسینگ‌کار هیأت رزمی استان قزوین در این مسابقات چهار مدال با ارزش را کسب کردند.

وی ادامه داد: حضور زن ایرانی در میادین بین‌المللی ورزشی با حجاب اسلامی نشانه غرور ملی و غیرت شیرزنان ایران‌زمین است و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران موجب افتخار بانوان بوده که بانوان استان هم سهمی مؤثر در پرچمداری دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: مسابقات بین‌المللی نیوفول کنتاکت کیک‌بوکسینگ جام خلیج فارس که در 22 و 23 آذر ماه سال جاری به میزبانی استان تهران با حضور کشورهای  ژاپن، روسیه، آذربایجان، تاجیکستان و  افغانستان برگزار شد، چهار نفر از بانوان رزمی‌کار استان توانستند در این رویداد مهم شرکت کنند که نتیجه این اعزام دو مدال نقره و دو برنز بود.

صنوبری یادآور شد: در این رقابت‌ها سمیه زهرایی و شیرین شعبانی به نایب قهرمانی(مدال نقره) دست یافتند و سعیده عابدی و آرزو سلیمانی مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه این مدال‌ها با مربیگری و سرپرستی سمیه زهرایی أخذ شد، عنوان کرد: زهرایی همچنین نایب رئیس انجمن موی‌تای استان قزوین است.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین تصریح کرد: در 15 آذر ماه سال جاری قزوین میزبان مسابقات قهرمانی کشور دوک‌مو هاپکیدو بانوان را برعهده داشت که قزوین در این رویداد مهم مقام اول تیمی کشور را کسب کرد.

صنوبری اضافه کرد: بانوان رزمی‌کار استان قزوین همچنین در مسابقات چندجانبه‌ای بانوان در رشته کیک‌بوکسینگ کشور هم که در همدان طی 23 و 24 آذر ماه سال جاری برگزار شد، توانستند سه مدال طلا توسط پریناز یزدان‌فر، هانیه کلیایی، نازنین رحمانی و مدال برنز معصومه قربانی و کسب کاپ نخست تیمی چندجانبه‌ای کشور با سرمربیگری آزیتا جعفری را از آن خود کنند.

وی با اشاره به عملکرد بانوان هیأت رزمی استان قزوین توضیح داد: عملکرد بانوان کمتر یا عقب‌تر از بخش آقایان نیست و حتی در برخی موارد از گروه آقایان هم پیشی می‌گیرند.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در ادامه از زحمات و حمایت افشین هادی‌چگینی رئیس این هیأت تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار