مدیر امور برق آبیک مطرح کرد
مدیر امور برق شهرستان آبیک گفت: در صورت همکاری شهرداری آبیک، روشنایی بلوار طالقانی آبیک به LED تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین، بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک، مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین یک، مدیر آبفار شهرستان و نماینده واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین  مشکلات برق شهرستان آبیک، روشنایی مسکن مهر و شهرک‌های صنعتی کاسپین بررسی شد که پس از بیان مشکلات توسط مسؤولان شهرستان، مدیریت عامل شرکت توزیع برق به تشریح وضعیت امروز شرکت نسبت به گذشته پرداخت و جهت حل مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: در خصوص سرقت‌های چند روز اخیر از شبکه‌های توزیع برق ضمن تشکر از نیروی انتظامی در خصوص حفاظت، پاسداری و امنیت از شبکه برق در قالب تفاهم‌نامه‌ای‌که با آن‌ها منعقد شده، اکیپی از نیروی انتظامی در شرکت توزیع برق مستقر ‌است.

مدیر امور برق شهرستان آبیک ادامه داد: در صورت اعلام نیاز فرمانده انتظامی این شهرستان نسبت به اعزام اکیپ کمکی‌ اقدام و هیچ‌گونه محدویتی در این زمینه وجود ندارد.

محمدی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد در صورت نیاز روستاها با اعلام بخشداران، نسبت به رفع، اصلاح و تأمین روشنایی در محدوده خدمات روستاها اقدام لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تعویض کابل خودنگهدار با سیم مسی هر میزان که نیاز باشد با رعایت استاندارد در تأمین برق با ولتاژ مناسب اقدام شده و مشکلی در تأمین کالا نیست و با توجه به برنامه پیش‌بینی شده توسط مدیریت برق شهرستان آبیک بر اساس اولویت صورت می‌گیرد.

این مسؤول بیان کرد: در صورت همکاری شهرداری آبیک نسبت به جایگزین کردن چراغ‌های موجود در روشنایی بلوار اصلی(طالقانی) شهر آبیک، چراغ‌های LED به صورت مشارکتی با شرکت توزیع برق نصب می‌شود.

مدیر امور برق شهرستان آبیک افزود: با توجه به تأمین اعتبار انجام شده، در آینده نزدیک نسبت به احداث روشنایی معابر مسکن مهر و بلوارهای آن اقدام می‌شود که در حال أخذ مجوزهای حفاری است که مقرر شد شهرداری در زمینه صدور مجوز حفاری بدون پرداخت وجه اقدام کند.

محمدی ادامه داد: به فوریت تعمیر و سرویس چراغ‌ها و روشنایی معابر شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و دو انجام می‌شود.

وی در خصوص متقاضیان توسعه شبکه‌های فشار ضعیف در روستاها توضیح داد: با توجه به اینکه اولویت احداث شبکه با متقاضیان ساکن دائم روستاها است و هزینه‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود و در مواردی که سکونت دائم به تشخیص مأموران شبکه صورت نگیرد، پرداخت هزینه‌ها باید توسط فرد متقاضی صورت گیرد.

این مسؤول افزود: در خصوص جابه‌جایی تأسیسات برقی که در مواقع تعریض معابر و اجرای طرح هادی روستاها در وسط معابر قرار گیرد پس از پرداخت هزینه‌ها توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها امکان‌پذیر است و با توجه به وضعیت مالی بعضی از شهرها (خاکعلی)به صورت مشارکتی اقدام می‌شود.

مدیر امور برق شهرستان آبیک ادامه داد: در خصوص تأمین برق چاه‌های آب روستاهای قشلاق، آبیک بالا و غیره مقرر شد نسبت به اجرای نیرورسانی توسط شرکت برق با توجه به آمادگی شرکت آبفار شهرستان آبیک در پرداخت هزینه‌ها اقدامات لازم به عمل آید.

گفتنی است، محمد محمدی مدیر امور برق شهرستان آبیک به همراه سعید بهادیوندچگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، خواجه‌وند معاونت شرکت، رضایی مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین یک از شرکت ایران چوب و نمایشگاه محصولات و کالاهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار