رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار احداث سریع و تحویل پروژه‌های با کاربری فرهنگی شد و گفت: امیدواریم در این حوزه همکاری‌های لازم صورت گیرد تا شاهد پیشرفت در پروژه‌ها باشیم.
کد خبر: ۵۳۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه‌سادات قافله‌باشی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، در راستای مصوبات رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر قزوین اظهار داشت: با توجه به درخواست اداره ارشاد و مؤسسه سیمرغ سخن پارس مجری طرح و با عنایت به اینکه قزوین نامزد پایتخت کتاب ایران است با نظر مساعد اعضای کمسیون مقرر شد ما با این مجموعه همکاری داشته باشیم و موضوع به سازمان فرهنگی و ورزشی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: طی بازدید صورت گرفته از فرهنگسرای رز واقع در راه‌آهن با توجه به اینکه این منطقه از فضای آموزشی و فرهنگی کم برخوردار است و با توجه به اینکه ساخت این مجموعه فقط  پیشرفت 20 درصدی داشته، خواستار این هستیم که دو طبقه به این فرهنگسرا اضافه شود تا بتوان استفاده ورزشی از این مجموعه داشته و همچنین از کلاس‌های بیشتری بهره‌مند شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: انجمن حمایتی همیاران سرمد که بیشتر با شعار معروف هر در بطری یک ویلچر در حال فعالیت است که ما از شهرداری درخواست داریم در این راستا پیشگام شود و فضاهایی را برای جمع‌آوری درب بطری به وجود آورد.

قافله‌باشی تصریح کرد: همچنین کمک به تهیه بروشور و تعدادی باکس برای جمع‌آوری درب‌های بطری تهیه کنند که با نظر موافق اعضای کمیسیون به سازمان پسماند و فرهنگی اجتماعی برای همکاری ارجاع شد.

این مسؤول مطرح کرد: تشکل دیگری که این هفته در کمیسیون حضور داشت، انجمن معتادین گمنام با سابقه فعالیت بسیار بود که این تشکل هم تقاضای فضای تبلیغاتی داشت تا بتواند از فضای موجود استفاده کند و مطالب آموزشی خود را به مردم و بیماران بهبودیافته ارائه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در آخر پیشنهاد می‌کنم که شهرداری فضاهایی که در سنوات گذشته به افراد یا گروه‌های خاص واگذار شده است، براساس قراردادهای موجود تخلیه کند تا بتوانیم به عنوان مادر تشکل در راستای حمایت از تمام تشکل‌های غیردولتی گام برداریم.

قافله‌باشی خواستار احداث سریع و تحویل پروژه‌های با کاربری فرهنگی شد و گفت: امیدواریم در این حوزه همکاری‌های لازم صورت گیرد تا شاهد پیشرفت در پروژه‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار