نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار بازرس کل استان گفت: مفاسدی نظیر موضوع هفت‌سنگان، در استان‌های دیگر هم مشاهده می‌شود اما این مفاسد در استان سازمان یافته‌شده است.
کد خبر: ۵۳۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین اظهار داشت: مفاسدی نظیر موضوع هفت‌سنگان، در استان‌های دیگر هم مشاهده می‌شود اما این مفاسد در استان قزوین سازمان‌یافته شده است، زیرا برخی از مسؤولان و دستگاه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بیت‌المال را چپاول کنند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات مفاسد استان قزوین و برخورد با متخلفان بر روی پشتیبانی خیلی‌ها حساب باز کرده‌ایم، اما متأسفانه پس از مدتی مشاهده شد همان‌ها مستقیم و یا غیرمستقیم در شکل‌گیری مفاسد و زمین‌خواری‌ها دخیل هستند.

امام جمعه قزوین خطاب به بازرس کل استان تأکید کرد: شما در میدان حساسی وارد شده‌اید اما بنده با جدیت از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنم تا در مقابل مفسدان بایستید و باید بدانیم که نگاه دینی هم از برخوردکنندگان با مفسدان حمایت کرده است.

عابدینی ادامه داد: خداوند فرمان می‌دهد امانت‌ها را به اهلش بسپارید و چه دستوری بالاتر از دستور خداوند می‌تواند در عالم وجود داشته باشد که موجب شود تا ما فرمان الهی را نادیده بگیریم؟!

وی افزود: خداوند تأکید کرده است که اگر اهل ایمان و تقوا باشید از شما حمایت می‌کنم و قطع به یقین به هر میزانی ایمان و تقوا در ما قوی‌تر باشد، حمایت بیشتری را از خداوند داریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین  با بیان اینکه در حیطه کاری شما امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر عملی را مشاهده می‌کنیم، یادآور شد: خداوند تأکید می‌کند هر کسی امر به معروف و نهی از منکر را که دو خُلق و یا دو خَلق خداوند هستند را حمایت کند، عزت پیدا می‌کند و هر کسی آن‌ها را خوار بشمارد، به ذلت کشیده می‌شود.

عابدینی عنوان کرد: امام حسن عسکری(ع) فرمودند هیچ آدم عزتمندی حق را نادیده نگرفت مگر آنکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی حق را دنبال نکرد مگر آنکه عزت پیدا کرد و این‌ها بخشی از منابع دینی هستند که پشتیبان مذهبی ما در مبارزه با مفاسد محسوب می‌شوند.

وی مطرح کرد: خداوند فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم به رفاه‌طلبان، زیاده‌خواهان و ثروت‌اندوزان آن جامعه امر می‌کنیم که به دزدی و غارت دست بزنند تا بین فقیر و ثروتمند فاصله ایجاد شود و سپس به نابودی کشیده شود.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: سازمان بازرسی چشم بیدار انقلاب، رهبر و ملت است و جایگاه مقدسی دارد و ضروری است از ظرفیت‌های آن در برخورد با مفاسد بیش از پیش استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار