نایب شورای شهر قزوین:
نایب شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به پارک رباتیک قزوین گفت: این پروژه هنوز تکمیل نشده و افتتاح آن قبل از اتمام بوده است که باید بررسی شود.
کد خبر: ۵۳۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پارک رباتیک قزوین اظهار داشت: این پروژه هنوز تکمیل نشده و افتتاح آن قبل از اتمام بوده است که باید بررسی شود.

وی افزود: از رئیس شورای اسلامی شهر قزوین درخواست داریم مسؤولان دخیل در ساخت پارک رباتیک برای پاسخگویی به سؤالات مختلف اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا دعوت شوند.

نایب شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در دوره گذشته، برخی از مسؤولان خواستند افتتاح پروژه‌ها را به نام خود ثبت کنند به همین دلیل قبل از اتمام آن‌ها بهره‌برداری کردند.

یوسفی اضافه کرد: پارک رباتیک از جمله پروژه‌هایی است که به اتمام نرسیده و هنوز هیچ کسی از این پارک بازدیدی نکرده است.

این مسؤول عنوان کرد: پارک رباتیک دارای ایرادهای بسیاری است که باید بررسی‌های لازم انجام شود و در رفع مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

نایب شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: به نظرم پارک رباتیک زیان‌بر است و اگر ادامه این پروژه متوقف شود، باز هم به نفع شهر قزوین است چراکه از هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه مطرح کرد: پارک رباتیک از جمله پروژه‌هایی بوده که ناقص انجام شده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

 مهدی عبدالرزاقی اضافه کرد: برای این پارک سرویس بهداشتی که یک نیاز ضروری بازدیدکنندگان است، هنوز تعبیه نشده و چطور می‌توان انتظار داشت این پروژه به بهره‌برداری رسیده باشد.

وی بیان کرد: وقتی یک پروژه‌ای به افتتاح می‌رسد باید تمام ابعاد آن را در نظر داشت و با به اتمام رسیدن آن‌ها، اقدام به بهره‌برداری برای استفاده شهروندان قزوینی کرد.

احد چگینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه اذعان کرد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص پارک رباتیک سؤالاتی دارند، باید در کمیسیون مربوطه پیمانکار را دعوت کنند تا به آن‌ها پاسخگو باشد.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم به دلیل اینکه اعضای شورا بیشتر در جریان روند این پارک قرار گیرند، ابتدا موضوع را در کمیسیون بررسی کرده و سپس آن را در صحن علنی شورا مطرح کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: از آنجایی که رسانه‌ها در صحن شورا حضور دارند به نظرم روند درستی نباشد که قبل از بررسی‌های لازم، اعضای شورا نظرات خود را مطرح کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار