طی 100 روز گذشته، پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین از 85 به 90 درصد رسید.
کد خبر: ۵۳۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی 100 روز نخست دولت دوازدهم تدبیر و امید همانند سایر دستگاه‌های اجرایی باوجود تنگناهای مالی فعالیت‌های گسترده‌ای در ارائه‌ خدمات به جامعه هدف داشته است.

ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین به مساحت چهار و نیم هکتار و زیر بنای هفت هزار و 200 متر مربع از جمله فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.

احداث مجتمع فوق در دو فاز تعریف شده بود که فاز اول این مجتمع، شامل سالن ورزشی، استخر و آب درمانی و فاز دوم نیز شامل ساختمان اداری، فرهنگی و توانبخشی، سوئیت‌های اقامتی و رستوران است.

اکنون عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در فاز نخست از 97 به 100 درصد و در مجموع از 85 به 90 درصد پیشرفت فیزیکی طی 100 روز گذشته دولت رسیده است.

مرکز توانبخشی قزوین با هدف رفع مشکلات درمانی، ‌روحی و روانی و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفاه حال آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

با افتتاح این پروژه به عزیزترین و شریف‌ترین قشر جامعه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و همچنین قشرهای مختلف مردم خدمات ارائه می‌شود تا از امکانات آن بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار