طی 100 روز گذشته صورت گرفت
طی 100 روز گذشته تسهیلات اشتغال به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین 20 میلیارد ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۵۳۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی 100 روز اول دولت دوازدهم تدبیر و امید همانند سایر دستگاه‌های اجرایی باوجود تنگناهای مالی فعالیت‌های گسترده‌ای در ارائه‌ خدمات به جامعه هدف داشته است.

انجام این فعالیت‌ها در راستای جلب رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از خدمات‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات مختلفی در رفع مشکلات بیکاری فرزندان شهدا انجام داده که از جمله آن‌ها در نظر گرفتن سهمیه 25 درصد استخدامی در دستگاه‌های دولتی است.

معرفی 680 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین جهت اشتغال و استخدام 4 نفر در دستگاه‌های اجرایی طی 100 روز گذشته دولت تدبیر و امید انجام شده است.

همچنین پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه خوداشتغالی از اقدامات دیگر بنیاد در رفع مشکل بیکاری جامعه ایثارگران است.

شرط لازم برای گرفتن این وام داشتن مجوز کسب و کار است و اگر ایثارگری متقاضی دریافت این وام به عنوان نمونه برای گاوداری سنتی و یا مرغداری باشد، باید مجوز مربوطه را أخذ کند.

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از منابع داخلی وجوه اداره شده و مشاغل خانگی برای 80 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دیگر فعالیت‌های بنیاد طی 100 روز گذشته دولت تدبیر و امید بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار