رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: افرادی که به شکل متفرقه و با خودروهای شخصی اقدام به اجرای تاکسی آنلاین کنند و اگر این موضوع انجام شود، تبعات امنیتی در پی دارد.
کد خبر: ۵۳۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داوودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی تاکسی اینترنتی بدون مجوز سازمان تاکسیرانی مخالف بوده و این مخالفت را پیش از این هم اعلام کرده‌ام، اظهار داشت: دلیل این مخالفت این است که طبق قانون، حمل و نقل شهری به هر شکل باید با مجوز شهرداری و سازمان تاکسیرانی انجام شود.

وی ادامه داد: افرادی به شکل متفرقه و با خودروهای شخصی اقدام به اجرای تاکسی آنلاین کنند و اگر این موضوع انجام شود، تبعات امنیتی در پی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در جلسه کمیسیون حمل و نقل وامور زیربنایی امروز تأکید شد که اولویت راه‌اندازی سرویس تاکسی اسنپ با آژانس‌های دارای مجوز باشد و سازمان آیین‌نامه مربوطه را به شورا برای بررسی ارسال کند، تا شورا گام‌های بعدی برای موضوع مطروحه را بردارد.

داودی همچنین پس از گزارش مدیرعامل سازمان خدمات طراحی گفت: طراحی فضاهای پارک محلی یا جیبی که از سیاست‌های شورا است، باید برای سال 97 در دستور کار قرار بگیرد، از آنجایی که در برخی خیابان‌های شهر به دلیل وجود پل، امکان ساخت پل عابر هوایی وجود ندارد، گذرگاه‌های عابر پیاده به شکل زیرگذر اجرایی شود، به خصوص این اقدام در مسیرهای تند رو همچون بلورهای شهید بهشتی، دانشگاه بین‌الملل، بلوار باهنر و لشگری در دستور کار قرار بگیرد.

این مسؤول تصریح کرد: سازمان خدمات طراحی از جمله سازمان‌های مهم و تأثیرگذار است که پروژه‌های مهمی را اجرا کرده و از مدیرعامل سازمان خدمات طراحی درخواست می‌شود در خصوص با اجرای پروژه‌های ترافیکی تمهیدات لازم را داشته باشد تا در این بخش شاهد موازی‌کاری نباشیم.

گفتنی است، تأکید به اعلام سیاست‌های کلی بودجه سال 97، تأکید به راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا و انتقاد به وضعیت فعلی فرهنگسرای رز از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار