رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسؤولان دخیل در پروژه شهید انصاری شرقی طی دو ماه آینده مشکلات را برطرف می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، به طرح خیابان شهید انصاری شرقی اشاره کرد و گفت: جلسه‌ای در راه و شهرسازی با حضور مسوولان دخیل در اجرای این طرح برپا شده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد، عرض خیابان شهید انصاری مورد بررسی قرار گیرد تا تردد شهروندان قزوینی در این مکان راحت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: باید طرحی را در این خیابان اجرا کنیم که در مواقع حادثه ماشین آتش‌نشانی به راحتی بتواند در کوچه‌ها حضور یابد.

داودی یادآور شد: مسؤولان تهران بدون در نظر گرفتن شرایط منطقه تصمیماتی را أخذ می‌کنند که شهروندان قزوینی را به زحمت می‌اندازد، آن‌ها باید با توجه به مسائل مختلف محله تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

این مسؤول بیان کرد: همچنین استاندار قزوین در جلسه یاد شده بیان کرده آن قدر عرض خیابان را بزرگ‌تر کنند تا به بافت تاریخی و میراث فرهنگی لطمه وارد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که مسؤولان مربوطه طی دو ماه در رفع مشکل شهید انصاری شرقی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند وگرنه شهرداری به اهالی ساکنان این منطقه مجوز ساخت و ساز می‌دهد.

داودی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش در رفع مشکل چند دهه مردم شهید انصاری شرقی دارد تا بتواند آن‌ها را از گرفتاری بلاتکلیف بودن در ساخت، تعمیر و فروش خانه‌ها نجات دهد.

وی مطرح کرد: به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین پیگیر رفع مشکل شهید انصاری شرقی هستم و اگر به نتیجه نرسد، شورا در نخستین فرصت برای صدور مجوز به شهروندان قزوینی اقدام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مقرر شده نوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

داودی با بیان اینکه ارائه خدمات شهری و کسب رضایتمندی شهروندان قزوینی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است، ادامه داد: مسوولان این نهاد تلاش می‌کنند با اجرای پروژه‌های عمرانی به مردم خدمت ارائه دهند نه اینکه آرامش آن‌ها از بین برود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه جلسه به قراردادهای کارکنان شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: در تبدیل قراردادهای حجمی نوع یک و دو مقرر بود تصمیمات لازم اتخاذ شود که این موضوع باید به سرعت جمع‌بندی شود زیرا زمان اجرای آن طولانی شده است.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی بر برطرف شدن مشکلات طرح شهید انصاری شرقی توسط مسؤولان مرتبط تأکید کرد و افزود: باید هرچه زودتر مسائل مختلف این طرح بررسی و راهکاری برای رفع گرفتاری مردم اتخاذ شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین هم در این جلسه به لایحه تخفیف یک میلیون تومان شهرداری به کارکنان و اعضای خانواده اشاره کرد و گفت: یکی از خانواده کارکنان شهرداری فوت کرده که مسؤولان مربوطه به دلیل عدم شفاف‌سازی این لایحه تخفیف مربوطه را نداده‌اند.

 شیوا شهرام‌فر عنوان کرد: به همین دلیل شهرداری قزوین لایحه‌ای جدید به شورا آورده تا ارائه تخفیفات به کارکنان و اعضای هر یک از خانواده آن‌ها را شفاف‌سازی کند.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از جمله احد چگینی، سعید دقیقی، زهرا یوسفی، سیده‌منیره قوامی و مهدی عبدالرزاقی هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار