مديرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: به‌منظور ترويج فرهنگ دوچرخه‌سواری در بين عموم مردم جامعه، پارکينگ‌های شهر قزوين برای پارک دوچرخه شهروندان به‌ صورت رايگان در اختيار آنان قرار می‌گيرد.
کد خبر: ۵۳۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: تاکنون اقدامات بسیاری  برای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون‌شهری توسط سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین انجام‌شده است که از آن جمله می‌توان به احداث مسیرهای دوچرخه، ایمن‌سازی این مسیرها و نصب ایستگاه دوچرخه در پارکینگ‌های شهر اشاره کرد.

وی افزود: در 11 پارکینگ شهر قزوین ایستگاه‌های دوچرخه نصب‌ شده که فضای پارک هر یک از این پارکینگ‌ها تغییر است تا شهروندان بتوانند با آسودگی خاطر دوچرخه‌های خود را در یک مکان امن پارک کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این فضاهای پارک که در پارکینگ‌های شهر ایجاد شده به‌ صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با این اقدام شهروندان دیگر نگران پارک دوچرخه‌های خود نبوده  و با آسودگی خاطر می‌توانند دوچرخه‌های خود را در پارکینگ‌های سطح شهر پارک کرده و  به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

وی یادآور شد: امید است با این قبیل پروژه‌ها و برنامه‌ها بتوانیم گام مؤثری در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در بین شهروندان قزوینی برداریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار