به منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: این اداره‌کل به منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان نسبت به معدوم‌سازی تخم‌مرغ‌های فاقد هویت عرضه شده در سطح استان اقدام می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین، راول غلامپوراقدمی اظهار داشت: تمام تخم‌مرغ‌های مورد عرضه از مبدأ داخل یا خارج  استان باید از واحدهای  مجاز و دارای پروانه بهداشتی بهره‌برداری معتبر(دارای کد پروانه بهداشتی) و دارای گواهی حمل بهداشتی که در آن اطلاعات شامل نام واحد مرغداری، تناژ محموله، مبدأ و مقصد است، تهیه و حمل شود.

وی تصریح کرد: بر اساس سیاست و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و نظر مساعد انجمن صنفی واحدهای بسته‌بندی تخم‌مرغ و مدیریت واحدهای تولیدکننده تخم‌مرغ خوراکی، ضروری است نام واحد تولیدکننده، تاریخ تولید و تاریخ انقضای یک ماهه بر روی تخم‌مرغ پرینت شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در پایان از شهروندان درخواست کرد از خرید تخم‌مرغ فاقد شناسه و هویت نگهداری شده در شرایط نامناسب دمایی جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین محموله‌هایی، به منظور پیگیری قانونی از طریق پیامک به شماره 50001512 به اداره‌کل دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار