رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات قزوین خبر داد
رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین گفت: 5 مصوبه از سوی سازمان اوقاف أخذ شده که از این تعداد، سه مصوبه آن مربوط به پروژه مسکونی است که در این راستا بیش از 400 واحد مسکونی برای افراد کم‌درآمد احداث می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسن تقی‌پور در حاشیه بازرسی از ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های قزوین و البرز و همچنین در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی امامزادگان و موقوفات این شهرستان‌ها همچون امامزاده سلیمان(ع) بیدستان، احمد و محمودحصارخروان، مجتمع تجاری شهر محمدیه و درمانگاه شهر بیدستان اظهار داشت: با توجه به 9 ماهه نخست سال جاری، وضعیت پیشرفت برنامه‌های شهرستان البرز و قزوین در محور بهره‌وری مورد بررسی قرار گرفت و از بقاع متبرکه، موقوفات و برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی آن بازدید شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها دارای موارد و عقب‌ماندگی‌های اعتباری است که باید برطرف شود.

رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین میزان عملکرد این پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 80 درصد اقدامات و برنامه‌ها در محور بهره‌وری پروژه‌های شهرستان قزوین و البرز انجام شده است.

تقی‌پور با بیان اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری موقوفات در شهرستان البرز دارای مشکلاتی است، یادآور شد: یکی از این پروژه‌ها دارای عقب‌ماندگی است که باید رفع شود.

این مسؤول مطرح کرد: باتوجه به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه هایی تدوین شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه سرمایه‌گذاری ویژه اشاره کرد.

رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین گفت: پنج مصوبه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه أخذ شده که از این تعداد، دو مصوبه منجر به قرارداد شده و سه مصوبه دیگر که پروژه مسکونی است، طی شنبه آینده با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان امضا می‌شود.

تقی‌پور عنوان کرد: در پروژه مسکونی بیش از 400 واحد مسکونی برای افراد کم‌درآمد احداث می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار