به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش آبگرم شهرستان آوج و بازدید از پروژه های در دست اجرای این بخش، مدیرکل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری از 12 روستای این بخش بازدید کرد.
کد خبر: ۵۳۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 07 December 2017
به گزارش تابناک قزوین، کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری قزوین به منظور حل مشکلات بخش آبگرم از این بخش در شهرستان آوج بازدید کرد .
وی ضمن بازدید از روستاهای قرخ بلاغ، قره آغاج، رزک، سبزک، کلنجین، مصرآباد، بادغین، ایلدرجین، هلدر، یاستی بلاغ، سیراب و چشمه علی ضمن بازدید از پروژه‌های انجام شده و نیز در دست اجرای این روستاها و اطلاع از مشکلات و نیز درخواست‌های اهالی این روستاها تصمیمات لازم برای حل مشکلات و نیز پیگیری مطالبات آنان اتخاذ کرد.
در این بازدید که با حضور خضری بخشدار آبگرم انجام شد؛ در خصوص اجرای پوشش بتنی کانال آب کشاورزی، تخصیص اعتبار جهت ترمیم ساختمان مدرسه روستای قره آغاج، پیگیری طرح های گردشگری روستائی و حریم راه روستای قرخ بلاغ، پیگیری مشکل اینترنت روستای رزک، پیگیری تاسیس واحد پرورش آبزیان در روستای سبزک ، پیگیری در خصوص کمبودهای خوابگاه مدرسه دخترانه و مشکلات حفاری های صورت گرفته در روستای کلنجین، پیگیری طرح گردشگری چشمه علی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار