برای خدمت‌رسانی در طرح زمستانی 96
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در عمليات راهداری زمستانی سال جاری، 300 نفر از نیروهای راهداری به صورت مستقيم حضور فعال دارند.
کد خبر: ۵۳۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این اینکه از آغاز سال جاری عملیات بازسازی و تعمیر و نگهداری 270 دستگاه ماشین‌آلات راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در دستور کار قرار گرفته بود، اظهار داشت: در طرح زمستانی سال جاری 300 نفر از کارکنان راهداری به صورت مستقیم حضور فعال و شبانه‌روزی دارند.

وی ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 270 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در 24 راهدارخانه استان مستقر شده است و در قالب 30 اکیپ، عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز این ماشین‌آلات و آماده به کار کردن آن‌ها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آن‌ها اقدام کنند.

پیرنون مطرح کرد: مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل، 24 ساعته در خدمت به شهروندان است و اطلاعات راه‌های استان هم به صورت مداوم بروزرسانی می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می‌توانند با طریق تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند.

این مسؤول یادآور شد: امیدواریم با ایجاد زمینه‌های لازم و ارتقا سطح خدمات رضایتمندی هموطنان هم فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به منظور تضمین سلامت سفرهای زمستانی برای هموطنان ضمن تأکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار