دبیر شورای شهر قزوین:
دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفـت: عمر ورزش قهرمانی کوتاه است و چون برای قهرمانان ورزشي در سطح استان آن چنان بازار کار وجود ندارد، مجبور هستند برای گذران زندگی وارد سازمان آتش‌نشانی شوند.
کد خبر: ۵۳۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به جایگاه ورزشکاران در آتش‌نشانی اظهار داشت: عمر ورزش قهرمانی کوتاه است و چون برای قهرمانان ورزشی در سطح استان آن چنان بازار کار وجود ندارد، مجبور هستند برای گذران زندگی وارد سازمان آتش‌نشانی شوند اما به دلیل تعهد به فضای کار بهترین هستند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان قزوین اغلب ورزشکار در سطح بالای کشور بودند، گفت: به این دلیل در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند، اما همیشه باید از لحاظ آمادگی در سطح بالایی باشند و بر میزان آمادگی آن‌ها نظارت داشت.  

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: حال که این قهرمانان خالصانه در خدمات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین قرار دارند، باید به نیازهای آنان توجه داشت و شرایط را برای قهرمانان طوری فراهم کرد که از لحاظ جسمی، روحی و مادی در سطح ایده‌آل قرار داشته باشند و نیاز اصلی آن‌ها تأمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار