رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شورای اسلامی شهر قزوین از انحصار امتیاز فعالیت در سیستم حمل و نقل اینترنتی به تاکسیرانان مخالفت کرد و اظهار داشت: این انحصار به ایجاد نوعی رانت دامن می‌زند.
کد خبر: ۵۳۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از انحصار امتیاز فعالیت در سیستم حمل و نقل اینترنتی به تاکسیرانان مخالفت کرد و اظهار داشت: این انحصار به ایجاد نوعی رانت دامن می‌زند.

وی با تأیید این مطلب که کسی نمی‌تواند وارد عرصه حمل و نقل عمومی درون‌شهری شود مگر آنکه از مبادی قانونی عبور کرده و مورد گزینش سازمان تاکسیرانی قرار گیرد، افزود: اگر امکان فعالیت در سیستم تاکسی اینترنتی به گروه خاصی از شهروندان اختصاص داده شود، جلوی شغل‌آفرینی برای سایر شهروندان گرفته می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: حتی می‌توان راه‌اندازی سیستم تاکسی اینترنتی را عاملی برای افزایش درآمد سازمان تاکسیرانی و هدایت تاکسیرانان به استفاده از تکنولوژی روز دانست.

حق‌شناس یادآور شد: آزمون‌های ورودی و عملی سازمان تاکسیرانی بسیار سخت است، با این‌ حال برخی از نیروها با نمره پایین‌تر از فرمانده خود وارد سازمان می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار