مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: جمهوری اسلامی که پرچم‌ دار تشیع در جهان است در هر کجای عالم کشور‌های مسلمان را مورد ظلم و تجاوز ببیند، برای حفظ و حراست از موجودیت آن قد علم می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین عدالتی‌شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: به روایت اهل سنت 12 ربیع‌الاول و به روایت شیعه 17 ربیع‌الاول به ولادت پیامبر گرامی اسلام معروف است به دلیل همین موضوع امام(ره) ابتکاری را به خرج دادند و این هفته را از 12 تا 17 ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت در جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند تا مردم به واسطه پیامبر گرامی اسلام همدلی و وحدت بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) وحدت را موجب قدرت و تفرقه را موجب سستی می‌دانند به دلیل این که ما دارای یک دشمن مشترک هستیم و امروز شیعه و چه سنی یک دشمن مشترک دارند که آن آمریکای جنایتکار است؛ باید متحد با یکدیگر در مقابل آمریکا و استکبار جهانی مبارزه کنیم چراکه وحدت شیعه و سنی در منطقه موجب نابودی داعش شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین افزود: وقتی بسیج مردمی در عراق و سوریه فارغ از نگاه شیعه و سنی پا در میدان مبارزه گذاشت، جمهوری اسلامی هم با فرماندهی سرباز دلیر و شجاع خود حاج قاسم سلیمانی به کمک آنان شتافت و فداکاری فرزندان ایران اسلامی هم پای برادران سنی و شیعه سوری و عراقی داعش را به خاک مذلت نشاند.

عدالتی‌شربیانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که امروز حقیقتاً به عنوان منادی وحدت در عصر حاضر هستند، یادآور شد: مسلمانان به تدریج این اختلافات مذهبی و طائفه‌ای را کنار بگذارند و از بین ببرند؛ اگر پای تفرقه شد در خدمت دشمن هستیم، همه ما باید با وحدت تلاش کرده و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی تصریح کرد: امروز امت اسلام بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و انسجام حول محور پیامبر(ص) و قرآن دارد و باید همه در راستای ترویج وحدت در جامعه و بین مسلمان تلاش کنیم؛ امروز امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون وجود وحدت بین مسؤولان، قوای مختلف و مردم است که البته نقش اتحاد بین مردم به‌ ویژه شیعه و سنی در موقعیت کنونی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مطرح کرد: جمهوری اسلامی که پرچم‌‌دار تشیع در جهان است در هر کجای عالم کشور‌های مسلمان را مورد ظلم و تجاوز ببیند و آن کشور از ایران درخواست کمک کند، فارغ از اینکه بیشتر آن کشور اهل تسنن یا تشیع باشد، برای حفظ و حراست از موجودیت آن قد علم کرده و پا در میدان مبارزه می‌‌گذارد.

عدالتی‌شربیانی ادامه داد: احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور باید وحدت داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل نکنند که مردم را نسبت به‌ نظام دلسرد کرده و تفرقه را در جامعه گسترش دهند بلکه باید با حفظ و تقویت وحدت رویه و هم‌بستگی زمینه‌های دلگرمی مردم را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار