رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه برابر قانون شهرداری وظیفه نظارت بر حمل و نقل درون شهری را به عهده دارد، گفت: افرادی که قصد راه‌اندازی تاکسی اسنپ یا اینترنتی در قزوین دارند، باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری باشند.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داوودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار این شورا برگزار شد، ضمن تبریک به علی صفری به دلیل انتخاب ایشان به عنوان شهردار رسمی قزوین اظهار داشت: براساس حکمی که صفری امروز دریافت کرد، طی هفته‌ آتی مراسم معارفه و تکریم شهردار برگزار می‌‌شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که امروز اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با استاندار داشتند، موضوعات مختلف شهری مطرح شد و استاندار قزوین راهکارهای مناسبی را ارائه کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم موضوعاتی و مشکلاتی که مدیریت شهری با دیگر سازمان‌ها دارد، برطرف کنیم.

داودی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین خروجی‌های این جلسه برپایی جلسه مشترک با استاندار در شهرداری قزوین طی شنبه هفته جاری بود.

این مسؤول با بیان اینکه برابر قانون شهرداری وظیفه نظارت بر حمل و نقل درون شهری را به عهده دارد، اضافه کرد: افرادی که قصد راه‌اندازی تاکسی اسنپ یا اینترنتی در قزوین دارند، باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری باشند و راننده و وسایل نقلیه با مشخصات تعیین شده و با لحاظ مسائل ایمنی وارد سیستم حمل و نقل درون شهری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار