رئیس سازمان صنعت، معدن در جلسه ملاقات مردمی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: درخواست تسهیلات بانکی، مجوز بهره‌برداری معدن، پیگیری صدور پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس از عمده مطالبات ارباب رجوع در جلسات ملاقات عمومی است.
کد خبر: ۵۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در بیست و هشتمین جلسه ملاقات مردمی که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: درخواست تسهیلات بانکی، مجوز بهره‌برداری معدن، پیگیری صدور پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس از عمده مطالبات ارباب رجوع در جلسات ملاقات عمومی است.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات صنعت‌گران از اصلی‌ترین اولویت این جلسات است که درصدد برطرف کردن آن هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مطرح کرد: طبق سنوات گذشته طبق دستور استاندار و تأکیدات دولت تدبیر و امید در راستای استفاده از فعالیت‌های سازمان، رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و صادرات غیرنفتی روزهای سه‌شنبه به ارباب‌رجوع اختصاص یافته است.

در این دیدار مدیران واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات خود را از نزدیک مطرح می‌کنند و دستورات لازم در همان جلسه ارائه می‌شود تا مجوزهای لازم در خصوص پرداخت تسهیلات و بهره‌برداری از حوزه معدن صادر شود.

گفتنی است در بیست و هشتمین جلسه ملاقات مردمی بیش از 40 متقاضی در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت با رئیس این سازمان دیدار کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار