رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور:
رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور با اشاره به سایت سامد گفت: 88 درصد درخواست‌های مردم در این سایت مربوط به اشتغال و تسهیلات است.
کد خبر: ۵۳۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، وجه‌الله خدمتگزار رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور در این دیدار با اشاره به سایت سامد اظهار داشت: این سایت در سفرهای رئیس جمهور طراحی شده است که مردم مشکلات و درخواست‌های خود را به مطرح کنند.

وجه‌الله خدمتگزار با بیان اینکه 88 درصد درخواست‌های مردم در این سایت مربوط به اشتغال و تسهیلات است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه کشور رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری است که در این زمینه باید مسؤولان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی یادآور شد: برای رونق تولید و اشتغال باید اعتبارات و زیرساخت‌های آن فراهم شود چراکه یکی از مهم‌ترین دغدغه رئیس جمهور و کشور، ایجاد اشتغال و رعایت حقوق شهروندی است.

رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور با بیان اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی نیازها نیست، مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه توسعه اقتصاد از بخش خصوصی استفاده کنند و در زمینه جذب سرمایه‌گذار اقدامات لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار