نایب رئیس کمیته بانوان شورای شهر قزوین:
نایب رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در برخی پروژه‌های مخصوص بانوان و خانواده که به تصویب می‌رسد، نیازمند نگاه و همراهی استاندار و زرآبادی تنها نماینده بانوی قزوین در مجلس شورای اسلامی هستیم.
کد خبر: ۵۳۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 07 December 2017
مهدیه سادات قافله باشی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: نخستین نشست بانوان عضو شوراهای شهر سراسر استان حلقه اتصالی ارزشمند بین آنان بوده که بعد از سال‌ها بالاخره از سوی کمیته بانوان و خانواده شورای شهر قزوین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اگر یکی از حلقه‌های این زنجیر ارتباط شورایی شکل گرفته با امور بانوان در استانداری، محکم و استوار نباشد، شاید نتوانیم پرقدرت جلسات خود را ادامه دهیم و اینکه بتوانیم این ارتباط شکل گرفته را حفظ کنیم، بسیار مهم‌تر است.

نایب رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: هر اندازه نمایندگان خانم در حوزه زنان، فرهنگ و خانواده کار کنند، باز هم نیاز به حمایت داریم؛ بانوان شورای شهر اگر توانستند در یک رقابت انتخاباتی نابرابر موفق شوند و به اینجا برسند، به واسطه یک حمایت بوده است و بازهم نیازمند همراهی هستیم.

قافله‌باشی اضافه کرد: در برخی پروژه‌های مخصوص بانوان و خانواده که به تصویب می‌رسد، نیازمند نگاه و همراهی استاندار و زرآبادی تنها نماینده بانوی قزوین در مجلس شورای اسلامی هستیم تا در مسیر تعالی حرکت کنیم.

این مسؤول عنوان کرد: زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی می‌تواند مشکلات بانوان تاکستان، آبگرم و یا بویین‌زهرا را به گوش مسؤولان برساند و همچنین تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری هم با تلاش‌های بی‌دریغ خود می‌تواند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

نایب رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بانوان عضو شوراهای شهر حتماً دیدارها و نشست‌های مشترک داشته باشند و تحقق مطالبات خود را خالصانه از افرادی بخواهند که در جایگاه‌های بالاتر مدیریتی قرار دارند، در مقابل به آن‌ها این اطمینان‌خاطر را بدهیم که بازوان اجرایی آنان برای اعتلای شهر و استان قزوین می‌شویم.

قافله‌باشی مطرح کرد: ما نمایندگان مردم هستیم، بنابراین انتصاب نه و بلکه، انتخاب شده‌ایم که باید مدیران ستادی بانو در شهر حضور ما را در برخی جلسات لازم بدانند.

وی بیان کرد: با توجه به همسویی بانوان در شورا، از بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین می‌خواهیم در تمام جلساتی که در استان تشکیل می‌شود، حضور بانوان شورایی هم پررنگ باشد تا در این بخش، نمایندگان دستگاه‌ها و مدیران کل هم توجیه شوند.

نایب رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین توضیح داد: انتظار داریم بانوان هوای همدیگر را داشته و برای حل مشکلات و مسائل به صورت ویژه به توانمندی یکدیگر اعتماد کنند، اگر این اتفاق رخ دهد، به طور حتم ما هم در شورا به حوزه زنان در اختصاص بودجه و کارآفرینی توجه ویژه‌ای داریم.

قافله‌باشی اضافه کرد: حوزه فرهنگ یک بخش جامع و جهان شمول است و در آن، بخش‌های مربوط به زنان، خانواده، کودکان، سالمندان و حتی آسیب‌مندان وجود دارد و معتقد هستم صدایی رساتر و دلسوزانه‌تر از صدای بانوان شورایی در اعلام مشکلات این اقشار برای رسیدگی و حل نیست چراکه بانوان درک بهتر و نگاهی توأم با لطافت دارند و تلاش‌های آن‌ها در اذهان عمومی باورپذیرتر است.

این مسؤول افزود: تشکیل جلسه با بانوان شوراهای ادواری هم لازم است، چراکه نهاد شورا هیچ‌گاه خالی از حضور زنان نبوده و می‌توان آن جلسه را برای یکبار به این نشست پیوند بزنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار