سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوين:
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوين گفت: در سایه همدلی و همکاری تمام دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و فعالان قرآنی می‌توان گام‌های مؤثری را در جهت ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در شهر قزوین برداشت.
کد خبر: ۵۳۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد درافشانی در دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن که با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، صفری سرپرست شهرداری قزوین، حبیبی معاون استاندار قزوین، اعضای شورای شهر و جمعی از حافظان قرآن در شبستان امیرالمؤمنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در سایه همدلی و همکاری تمام دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و فعالان قرآنی می‌توان گام‌های مؤثری را در جهت ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در شهر قزوین برداشت.

وی افزود: برنامه تجلیل از حافظان قرآن در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تربیت حافظ قرآن کریم برای زمینه‌سازی تدبر در قرآن با  هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تشویق حافظان قرآن از حدود چهار سال گذشته در برنامه کاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای چنین برنامه‌هایی شاهد ترویج بیش از پیش مکارم اخلاقی و ارزش‌های اسلامی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهر قزوین باشیم.

گفتنی است در دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن از 485 نفر از حافظان قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار