هاشمی اعلام کرد:
مدیر آی تی وعاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه با ابراز رضایت از عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، فعالیت های اجرایی این سازمان را اثر بخش دانست.
کد خبر: ۵۳۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 05 December 2017
به گزارش تابناک قزوین محمد هاشمی مدیر آی تی وعاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه در بازدید از عرصه های بسیج سازندگی در استان قزوین حضور این سازمان در استان را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم مخصوصا در مناطق محروم و کمک به سازندگی کشور نیاز امروز جامعه ما محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه نباید سازندگی در کشور را بر عهده یک سازمان و یا نهاد مجزا دانست، تاکید کرد: روحیه جهادی با پیوند با روحیه انقلابی می تواند سازندگی همه عرصه ها را به دنبال داشته باشد.
هاشمی که از سد ابی خاکی کیخنان در آقابابا بازدید می کرد ادامه داد: کمک به حل معضلات و مشکلات مردمی از سوی سازمان بسیج سازندگی مطمئناً امید مردم به انقلاب را بیشتر از قبل خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به عملکرد این سازمان در کرمانشاه، عنوان کرد: حضور به موقع و موثر سپاه استان قزوین و بسیج سازندگی در کرمانشاه و کمک به سازندگی دو روستای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر بدون شک گامی موثر در کاهش آلام مردم منطقه زلزله زده است.
مدیر آی تی وعاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه تاکید کرد: همه دستگاه ها باید با الگوگیری از این نگاه جهادی، همراهی و همکاری با این نهاد جهادی را برای رفع محرومیت در دستور کار قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار