مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دهم تیرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳ 27 June 2015
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در دهم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، یدالله روحانی‌منش اظهار داشت: ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و تقرب به درگاه بی پایان حضرت احدیت است که دل‌های انسان‌های خداجو با عطوفت و نوع‌دوستی به هم نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه در ستاد دیه استان همدان طبق معمول همه ساله اقدام به برگزاری جشن گلریزان در راستای آزادی زندانیان نیازمند گرفتار در بند در جرائم غیرعمدی می‌کند، عنوان کرد: دهم تیرماه سال جاری مصادف با 14 رمضان در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) جشن گلریزان در سالن ابن سینا اداره ارشاد واقع در بلوار مفتح برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: ستاد دیه یک ستاد صد در صد مردمی بوده که با اراده و همت خیرین فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این ستاد در مساعدت و کمک به آزادی زندانیانی که جرائم و محکومیت آنان غیر عمد فعالیت می‌کند، ابراز داشت: مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی 0106329555001، بانک ملت به شماره حساب 2030303037 و بانک انصار به شماره حساب 33220430831038700 واریز کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: همچنین خیرین محترم می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه از طریق دستگاه کارت‌خوان مستقر در محل ستاد دیه کمک‌های خود را واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار