رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: هیج کدام از اعتبارات دولتی کمک شده به پیاده روی اربعین، صرف هزینه های جاری نشده است.
کد خبر: ۵۳۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 02 December 2017
حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با اشاره به کمک های دولتی به پیاده روی اربعین در استان قزوین اظهار کرد: هیچ کدام از اعتبارات دولتی که به پیاده روی اربعین به صورت ریالی پرداخت شده صرف هزینه های جاری نشده است.
وی افزود: تمام این اعتبارات صرف خرید اقلام ماندگاری همچون داربست و موکت و اقلام دیگر شده تا در فضاهای دیگر مخصوصا بحران ها در استان استفاده شود.
کبودوند بیان کرد: هم اکنون بخش اعظمی از این اقلام ماندگار و مانا که از محل اعتبارات دولتی خریداری شده است در کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان در حال استفاده است.
وی تاکید کرد: تمام کمک های مردمی صرف هزینه های جاری پیاده روی اربعین مانند طبخ غذا شده و سعی شد این هزینه ها از محل اعتبارات دولتی تهیه نشود.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان عنوان کرد: در 11 روز استقرار موکب های قزوینی بیش از 556 هزار غذا طبخ و بین زوار تقسیم شد که هزینه آن رقمی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تخمین زده شده است.
وی تاکید کرد: تمام این هزینه ها از محل کمک های مردمی است و باید اعلام کنیم که مردم قزوین بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به پیاده روی اربعین کمک کرده اند.
کبودوند در پایان یادآور شد: در 11 روز استقرار موکب های قزوینی بیش از 60 هزار نفر زائر اربعین در این موکب ها اسکان داده شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار