کارشناس مسؤول زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی جاری یک هزار و 109 تن بذر جو در بین کشاورزان جوکار استان توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، خیراله منصوری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت: این بذور عمدتاً رقم بهمن بوده اما سایر ارقام هم شامل جلگه ، بهرخ و یک رقم خارجی به نام نانیوس بوده است.

وی افزود: در همین راستا چهار هزار و 795 تن کود در بین کشاورزان جوکار توزیع شده که از این میزان چهار هزار و 566 تن آبی و 229 تن دیم است.

کارشناس مسؤول زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: سهمیه ابلاغی برای کشت جو در اراضی کشاورزی استان 30 هزار هکتار شامل 25 هزار هکتار جو آبی و پنج هزار هکتار جو دیم تعیین‌شده است.

منصوری‌نیا اضافه کرد: از این میزان سهمیه ابلاغ شده، 27 هزار و 130 هکتار جو در اراضی کشاورزی استان کشت شده که از این میزان 23 هزار و 577 به جو آبی و سه هزار و 553 هکتار به جو دیم اختصاص یافته است.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر سطح سبز جو کشت شده در مزارع کشاورزی 22 هزار و 436 هکتار بوده که از این میزان 22 هزار و 576 هکتار جو آبی و یک هزار و سه هکتار جو دیم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار