زاهدی تاکید کرد:
استاندار قزوین با بیان اینکه تامین اجتماعی نباید به حیات خلوت هیچ گروه و جریانی تبدیل شود، گفت: این سازمان باید با حمایت های جدی، به دنبال خدمات رسانی و حمایت از مردم باشد.
کد خبر: ۵۳۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 02 December 2017
به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی ، استاندار قزوین در دیدار با مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: تامین اجتماعی استان قزوین از مجموعه ی مدیریتی خوبی برخوردار است و نسبت به مسایل کشور و استان احساس مسئولیت دارند.
وی ادامه داد: اگر تامین اجتماعی در کشوری به درستی شکل گیرد مردم نسبت به آینده خود احساس امنیت خاطر بیشتری خواهند داشت و امیدوارتر می شوند.
استاندار قزوین افزود: جایگاه  تامین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است نباید به حیاط خلوت تبدیل شود و با حمایت های جدی می بایست به خدمات رسانی خود به مردم ادامه دهد و این امر نیز حمایت جدی دولت را می طلبد.
زاهدی استان قزوین را برای سرمایه گذاری و راه اندازی طرح های اقتصادی مهم مستعد اعلام کرد و افزود: استان قزوین دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مهمی برای سرمایه گذاری است و ما از سرمایه گذاران حمایت جدی خواهیم داشت و از آنها استقبال می کنیم.
استاندار قزوین بیان کرد: برای حل مشکل واحدهای اقتصادی که نتوانسته اند خود را با تکنولوژی روز همراه کنند بایستی تصمیمات کارشناسی و خردمندانه اتخاذ گردد و همچنین برای راه اندازی طرح توسعه ی واحدهای موفق می بایست حمایت جدی شود تا با این امر تولید در استان تقویت و میزان اشتغال نیز افزایش یابد.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست در سخنانی گفت:مردم این استان قدرشناس و بسیار صادق هستند واستان قزوین با توجه به پتانسیل های مهم ، صنعتی بودن و وجود کانون های بازنشستگی فعال از اهمیت زیادی برخوردار است.
امینی افزود: رسالت سازمان تامین اجتماعی بسیار سنگین است و از حساسیت بالایی برخوردار است که مدیریت فعال و دقت زیادی می طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار