معاون اقتصادی استاندار قزوین با گلایه از بی توجهی برخی مدیران به امر پژوهش گفت: متاسفانه باید بپذیریم که هنوز پژوهش در میان مدیران ما جا نیفتاده است.
کد خبر: ۵۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 30 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، منوچهر حبیبی در مراسم رونمایی از ۳۵ محصول واحدهای فنآور پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: نباید کار پژوهش را کاری راحت و ساده فرض کرد بلکه همه باید به این امر، حیاتی و مهم نگاه کنیم.
وی افزود: با توجه به زمانبر بودن، پیچیدگی و ظرافت امر پژوهش و حساسیت آن ، دولت باید به دنبال حمایت از این موضوع کلیدی باشد.
حبیبی مهم ترین راه انگیزه بخشی به پژوهشگران را حمایت از آنها دانست و بیان کرد: پژوهشگران زمینه ساز عزت و اعتلای نظام و کشور هستند و باید قدردان آن ها باشیم.
معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا در پس همه برنامه ها شاهد انجام یک کار پژوهشی باشیم تصریح کرد: این امر نیازمند حمایت مادی، معنوی و نگاه همه جانبه مدیران به امر پژوهش است.
وی با اشاره به اینکه پژوهش در میان مدیران ما جا نیفتاده و جایگاه خوبی ندارد، اضافه کرد: بودجه کم امر پژوهش در کشور نشان از بی توجهی ما به این امر مهم است.
حبیبی در پایان یادآور شد: همه باید زمینه تبلور ایده ها و عملیاتی شدن آنها توسط پژوهشگران را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار