جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خواستار شد
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خواستار همکاری مدیر عامل شرکت سپهر الکترونیک جهت خرید کانکس که وسیله ضروری برای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه است، شد.
کد خبر: ۵۲۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسینعلی شیخ در جمع کارگران و کارکنان شرکت سپهر الکترونیک که امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها فعالیت چشم‌گیری داشته و در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، دفاعی، اطلاعاتی و اقتصادی ورود پیدا کرده است.

وی افزود: امروز شاهد دستاورهای چشم‌گیر بسیج هستیم، ما از اول انقلاب تا به امروز، سه تا چهار مرحله حساس را پشت سر گذاشتیم و بسیج در این مراحل خوش درخشیده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: تا سال 1360 توطئه‌های بسیاری را انجام دادند که انقلاب ما را با شکست مواجه کنند اما در سال 1358 به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج و کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستند تمام توطئه‌ها و قائله‌ها را به سر انجام برسانند.

شیخ گفت: هنوز انقلاب ما شکل شمایل کافی نگرفته بود که صدام بعثی با توطئه آمریکا جنگی را علیه ما تحمیل کرد که این جنگ واقعاً ناجوانمردانه بود و موجب شد ملت عزیز ما یکپارچه به پا خیزند و در مقابل دشمن بایستند.

وی عنوان کرد: بسیج بعد از جنگ در عرصه سازندگی با کمک مردم و دولت‌ها توانست خرابی‌هایی که توسط جنگ ایجاد شده بود، بازسازی کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌هایی که به بسیج و سپاه محول شده، بحث دفاعی است که با بالا بردن قوه دفاعی خود توانستیم داعش را شکست بدهیم.

شیخ ادامه داد: داعش که به بشریت خیانت می‌کرد و جنایت‌های هولناکی مرتکب می‌شد، اما امروز به برکت خون شهدا و رشادت‌های مدافعان حرم، در حال حاضر چیزی به نام دولت و حکومت داعش وجود ندارد؛ همه ما در هر لباسی که هستیم باید برای پاسداشت خون شهدا و امنیت و آسایشمان تلاش و کوشش کنیم.

این مسؤول مطرح کرد: یکی از دستاوردهای بسیج بحث محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی است، سپاه پاسداران بیش از یک هزار و 900 روستایی که در زلزله کرمانشاه آسیب دیده‌ را بر عهدا گرفته است تا بتواند کار سازندگی آن را آغاز کند؛ از خیران و مدیران شرکت‌ها خواستاریم که در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان ما را یاری کنند.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جلسه‌ای که با مدیرعامل شرکت سپهر الکترونیک برگزار شد، خواستار همکاری این شرکت جهت خرید کانکس که وسیله ضروری برای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه است، شد.

غفار اسماعیل‌پور فرمانده حوزه شهید بابایی هم در این جلسه گفت: کمک کردن به هم نوع خود یک کار پسندیده است که هم اجر اخروی و اجر دنیوی در پی دارد.

وی اضافه کرد: از تمام شرکت‌های شهرستان البرز برای گرفتن کانکس و اسکان موقت برای زلزله‌زدگان در کرمانشاه یاری می‌طلبیم و امید است هر شرکت بتواند با تهیه یک کانکس کمکی به زلزله‌زدگان کرمانشاه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار