به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت
به مناسبت هفته بسیج جمعی از خواهران بسیجی معلم کلایه به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و هیئت همراه از خانواده شهید سید مفید موسوی دیدار کردند.
کد خبر: ۵۲۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت هفته بسیج جمعی از خواهران بسیجی معلم‌کلایه صبح امروز به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیأت همراه از خانواده شهید سیدمفید موسوی دیدار کردند.

عبدالحمید مظفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک الگوی مناسب برای جوانان ملت است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد مقدس بسیج را می‌توان یکی از نهادهای حافظ منافع و هویت ملی و دینی و ارزش‌های انقلاب دانست که دارای کارکرد بازدارندگی نسبت به تهدیداتی است که فراروی اهداف نظام اسلامی وجود دارد به همین دلیل توانمندی‌های بسیج ارزشمند است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: شهدا حماسه‌ای آفریدند که کسی تصورش را هم نمی‌کرد و هنوز معمای پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه‌های جهان حل نشده است چراکه رزمندگان اسلام در جنگ، تمام معادلات بشر را بر هم زدند.

مظفری گفت: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای امت سلحشور ایران و برای حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزها، عزت و شرف این مرز و بوم جانانه دفاع کردند.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر به رسم یاد بود به این خانواده شهید سیدمفید موسوی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار