رئیس هیئت ووشوی استان قزوین از نبرد ووشوکاران استان در رقابت‌های درون اردویی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 25 November 2017
به گزارش تابناک قزوین علی تنباکوساز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، گفت: مسئولان هیئت ووشوی استان اردوی آماده‌سازی تیم‌های ووشوی نوجوانان و جوانان استان را با توجه به اینکه برنامه مسابقات لیگ ووشوی جوانان کشور تغیر یافت، به بیست و چهارم آذرماه موکل کردند.

وی با اشاره به رقابت‌های درون اردویی تیم ووشوی استان افزود: در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای 42 کیلوگرم آرین افراز ملک رودی و مهدی احمدی به مصاف هم خواهد رفت و در وزن منهای 45 کیلوگرم محمدرضا سلطانیان و برهان عابدی باهم رقابت می‌کنند.

وی گفت: در اوزان منهای 48 و منهای 52 کیلوگرم رده سنی نوجوانان هم محمد خسروی و امیرحسین غلام حسنی و مهدی رضایی و امیر اکبری فرد باهم پیکار می‌کنند.

تنباکوساز اضافه کرد: در وزن منهای 56 کیلوگرم رده سنی نوجوانان هم عرفان محمدخانی و عرفان زارعی رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین عنوان کرد: اما در رده سنی جوانان و در وزن منهای 48 کیلوگرم سینا حسین زاده و سعید بختیاری به مصاف هم می‌روند.

وی گفت: در وزن منهای 52 کیلوگرم رضا قدیمی و امیرحسین نوری با یکدیگر مصاف می‌کنند و در وزن منهای 56 کیلوگرم هم سید علی شجاعی و محمدامین جهانی رودرروی هم قرار می‌گیرند.

تنباکوساز عنوان کرد: در وزن منهای 60 و منهای 65 کیلوگرم این رقابت‌ها هم علیرضا سلطانیان مقابل امیرحسین صفدری به میدان خواهد رفت و محمد شریفی و محمدحسین مهرعلیان باهم مبارزه می‌کنند.

وی گفت: در وزن منهای 70 کیلوگرم هم امیر افتخاری و محمدامین عطایی باهم رقابت می‌کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین اضافه کرد: آخرین مرحله درون اردویی ووشوکاران استان بیست و چهارم آذرماه در سالن رزمی مجموعه ورزشی شهید چمران قزوین برگزار می‌شود، اردویی که ورزشکاران در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باهم رقابت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار