امام جمعه منطقه مرزی ازگله گفت: نیروهای سپاه پاسداران و به خصوص نیروهای قرارگاه تاکتیکی شهید حاج حسین همدانی از زمان وقوع زلزله خدمت‌رسانی فوق‌العاده‌ای به منطقه "ازگله" داشته‌اند.
کد خبر: ۵۲۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 22 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،ماموستا محمد براتی  با اشاره به اعزام نیروهای جهادی قرارگاه شهید حاج حسین همدانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: تاکنون نیروهای سپاه پاسداران و به خصوص نیروهای قرارگاه تاکتیکی شهید حاج حسین همدانی از زمان وقوع زلزله خدمت‌رسانی فوق‌العاده‌ای به منطقه ازگله داشته‌اند و امید ما بعد از خدا به نیروهای این قرارگاه سپاه است.

امام جمعه منطقه مرزی ازگله با اشاره به اینکه تنها نیروهای سپاه در این منطقه ازگله مشغول خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده هستند گفت: در اثر وقوع این زلزله تمام روستاهای ما و 85 درصد شهر نیز به طور کامل تخریب شده است و دیگر روستاهای ما قابل سکونت نیست.

براتی با بیان اینکه از همان زمان وقوع زلزله تنها نیروهای سپاه در بین مردم بودند و دو روز بعد از وقوع زلزله نیروهای سپاه همدان و گیلان مشغول خدمت‌رسانی به مردم این منطقه شدند بیان کرد: خوشبختانه کمکهای مردمی خوبی به این منطقه سرازیر شده و باید از خدمات قابل توجه ماموستا ملا قادر قادری که در همان ساعات اولیه در این منطقه حضور یافت و همچنین از حضور نماینده ولی‌فقیه استان و فرمانده‌های سپاه تشکر ویژه می‌کنم.

وی با بیان اینکه هر چند ما خدمات دولت را فعلا در این منطقه ندیدهایم اما مطمئن هستیم که دولت با برنامه‌ریزی برای این منطقه تصمیم‌گیری خواهد کرد گفت: در رایط کنونی منطقه زلزله‌زده ازگله به شدت نیازمند کانکس و سوخت است و امیدواریم مسئولان به فکر این منطقه باشند و به فریاد مردم مظلوم این منطقه برسند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار