مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تقدیر از شکوه مهربانی مردم استان برای یاری به زلزله زدگان از استقرار 110 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 18 November 2017
به گزارش تابناک : مجتبی اکبری در گفتگو از استقرار 110 پایگاه در شهرهای مختلف استان برای جمع آوری کمکهای شهروندان نوع دوست و نیک اندیش مازندران برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه خبر داد و با تقدیر از شور وصف ناپذیر مردم مازندران همیشه مهربان در کمک به همنوعان متاثر از حادثه مرگبار زلزله در استان کرمانشاه تصریح کرد: همانگونه که انتظار می رفت هم استانیهای عزیزمان در سراسر استان متعهدانه و دلسوزانه در پایگاههای هلال احمر حضور یافتند و کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را سخاوتمندانه به هموطنان غیور و صبور زلزله زده کرمانشاه اختصاص دادند که سپاس و تکریم از این شور حماسی کمترین کاری است که ما می توانیم در نهایت اخلاص انجام دهیم.
اکبری با اعلام اینکه تاکنون پنج هزار دستگاه چادر ، هفت هزار تخته پتو ،20 تن نایلون، بیش از 10هزار قوطی انواع کنسرو، شش هزار باکس آب معدنی،27هزار بسته بیسکویت وکیک و کلوچه و30هزار ست بهداشتی از هلال احمراستان به مناطق زلزله زده ارسال شد تصریح کرد: 10تیم واکنش سریع هلال احمراستان نیز در نخستین روز حادثه زلزله به مناطق متاثر اعزام شدند و هم اکنون در منطقه ثلاث باباجانی و گیلانغرب مشغول خدمت رسانی هستند.
اکبری گفت: جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی استان مازندران با هماهنگی فرماندهی مرکزی عملیات امدادونجات مناطق زلزله زده غرب کشور ادامه خواهد داشت و تاکنون چندین محموله از کمکهای مردم استان به کرمانشاه ارسال گردید و محموله های دیگر نیز بصورت روزانه جمع آوری ، بسته بندی و به مناطق آسیب دیده ارسال خواهد شد.
وی اقلام اهدایی و جمع آوری شده از مردم سخاوتمند و مهربان استان را بسیار زیاد ،متنوع ، ضروری و چندین برا بر محموله های ارسالی توصیف کرد و افزود: حقیقتا زبان از وصف این همه همدردی و نوع دوستی مردم مازندران قاصر است و ما افتخار می کنیم که خادمان چنین شهروندان مهربانی هستیم.
وی با تقدیر از رهنمودهای ارزشمند حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان و مهندس اسلامی استاندارمازندران خاطرنشان کرد: پایگاههای جمعیت هلال احمر همچنان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردمی است.
اکبری در پایان با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر واریز کمکهای نقدی مردم به حساب 99999 جمعیت هلال احمر و همچنین تاکید آیت الله طبرسی و استاندارمازندران در این زمینه، باردیگر از همت ستودنی و اوج مهریانی مردم مازندران تجلیل کرد وبا توجه به شدت حادثه خواستار استمرار کمکهای شهروندان نوع دوست استان به هموطنان زلزله زده غرب کشور ترجیحا بصورت نقدی شد.





منبع : مازندران آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار