استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مهمترین هدفم ابتدا ایجاد آرامش کامل در استان و سپس انجام وظایف مدیریتی است و برای رسیدن به این هدف به همراهی و کمک همه علما و روحانیون قزوین نیازمندم.
کد خبر: ۵۲۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 14 November 2017
به گزارش  تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی صبح سه شنبه در نشست صمیمی با علما و روحانیون استان قزوین که در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهارداشت: هرچند سرمایه های زیادی برای انقلاب داده ایم اما شاید برخی اوقات احساس می شود براحتی به انقلاب رسیده ایم به همین دلیل قدر داشته های خود را نمی دانیم و نگران آسیب های آن نیستیم.

استاندار قزوین بیان کرد: نباید خیالمان از بابت انقلاب راحت باشد و فکر کنیم دیگر کاری نداریم بلکه باید همواره نگران باشیم و دشمنان را جدی بگیریم تا آسیب نبینیم.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی وقتی با رشد سریع تکنولوژی مواجه شده ایم که زندگی همگان را تحت تاثیرقرار داده باید منتظر پیامدها و آسیب های آن نیز باشیم و برای آن فکری کنیم.

زاهدی یادآورشد: امروز شبکه های اجتماعی و تلگرام بسیار سریعتر از رسانه ملی و خبرگزاریهاو مطبوعات، خبرها را منعکس می کنند و فراوانی اطلاعات در این عرصه فرزندان ما را دچار سردرگمی می کند و به نظر می رسد در روشهای فرهنگی کمی از فضای کنونی عقب مانده ایم به همین دلیل تاثیرگذاری ما کمتر شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: وقتی انقلابیون، علما و روحانیون برخی فضاها را خالی می کنند باید منتظر حضور افرادی باشیم که دغدغه انقلاب را ندارند لذا باید از خود بپرسیم چرا خانواده های مومن ما در پارکها و فضاهای دیگر فرهنگی کمتر حضور پیدا می کنند در حالی که می توانند با حضورشان تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: استفاده از مساجد باید به گونه ای باشد تا اگر فعالیت ما جواب نداد موجب بدبینی به این مکانها نشود و مدیران دولتی هم نباید کارهای خود را به رهبری منتسب کنند و از این سرمایه ارزشمند هزینه کنند.

مساجد برای آماده کردن مردم در مسیر انقلاب تلاش کند

استاندار قزوین بیان کرد: باید از مساجد برای آماده کردن مردم و حرکت در مسیر انقلاب استفاده کنیم و جایگاه آن را بخوبی حفظ کنیم.

بدنبال ایجاد آرامش در استان هستم

زاهدی در ادامه گفت: روش مدیریتی من این است که ابتدا در استان آرامش ایجاد کنم سپس وظایف خود را انجام دهم و اعتقاد دارم اگر دولت و نظام بخواهد موفق شود باید از سوی مدیران و دلسوزان آرامش لازم در جامعه ایجاد شود.

وی بیان کرد: حرف همه مخالفان سیاسی و حتی مخالفان نظام را می شنوم زیرا این افراد همه نکاتی دارند که برای مدیریت ما و منافع استان مفید خواهد بود اما هرگز دوست ندارم وقتم را بگیرند و من را به حاشیه ببرند تا از کار اصلی باز بمانم.

استاندار قزوین تصریح کرد: این که در قزوین در مدت سه تا ۴ سال بیش از سه استاندار منصوب می شود ایراد دارد و نبود ثبات مدیریت آسیب رسان است و باید به سمتی حرکت کنیم تا فرصت برای خدمت صادقانه به مردم برای مدیران متعهد و توانا مهیا شود.

زاهدی اظهارامیدواری کرد با برگزاری جلسات بیشتر با علما و روحانیون از دیدگاههای ارزشمند این افراد تاثیرگذار برای پیشبرد امور استان استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار