در پی وقوع زلزله خسارت بار کرمانشاه و با توجه به انبوه مشکلات ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه از مردم خواست کمک های خود را برای ارسال به مناطق زلزله زده به این جمعیت تحویل دهند .
کد خبر: ۵۲۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 13 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت : با توجه به بروز زمين لرزه در مناطق غربي كشور علي الخصوص استان كرمانشاه كه منجر به جان باختن، مصدوم و بي سرپناه شدن تعداد زيادي از هموطنان عزيز شده و پيرو منويات رهبر معظم انقلاب بر حمايت همه جانبه از آسيب ديدگان اين حادثه ، سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر در راستاي اهداف و برنامه هاي بشردوستانه خود وظيفه دارد با بهره گيري از همت والا و توان بالقوه خيرين، داوطلبان و ملت شريف ايران، براي حمايت و همدردي هم نوعان و مردم آسيب ديده اين حادثه جان خراش ، نسبت به برگزاري فراخوان جذب كمكهاي مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي در سراسر كشور اقدام نمايد.
 رهبریان با اشاره به عمق خسارات وارده و لزوم کمک رسانی به مردم خسارت دیده کرمانشاه از مردم نوعدوست کهگیلویه خواست کمک های خود را تحویل این جمعیت دهند.
وی با اعلام برپایی یک پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جلوی جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت : از همشهری های عزیز انتظار می رود که در این اقدام خیرخواهانه بصورت فعال شرکت نمایند.
رهبریان در خصوص مهمترین اقلام مورد نیاز افزود : لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به شرح زیر است : 

۱. پتوی سالم و تمیز
۲. لوازم گرمایشی
۳. چادر
۴. کنسرو و خشکبار و آب معدنی
۵. لوازم بهداشتی
۶. داروهای ضروری
۷. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد
رهبریان افزود : شهروندان می توانند برای کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور مبالغ خود را به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت واریز و فیش خود را تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت : این اقلام پس از جمع آوری، در سریعترین زمان ممکن به دست مردم کرمانشاه رسانده خواند شد.

درخواست رئیس هلال احمر شهرستان کهگیلویه از مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار